Preparació al Cos d’Auxili Judicial

Company, companya;T’informem de que des de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO i FORMAR-TE hem organitzat els següents cursos en modalitat online que creiem podem ser del teu interès:

*   del 02/05/2016 al 01/06/2016

del 02/05/2016 al 04/07/2016

Tots dos seran impartits per professors amb llarga experiència en la docència d’oposicions i estaran compostos per:

–        Test per tema

–        10 test transversals de 30 preguntes cadascú

–        2 test generals

–        2 simulacres de la part pràctica de la prova

(*) El cursos disposaran d’un mínim de 850 preguntes tipus test

Aquesta formació té per objectiu la preparació de la part teòrica i de la part pràctica de la prova d’oposició corresponent.

En cas de que no es realitzin els exàmens d’oposicions programats en les dates previstes, les consultes al campus es tancaran el dia de finalització previst, tot i que es mantindrà l’accés al material del curs. Les consultes als professors es reobriran quan es comuniquin les dates dels exàmens per tal de continuar la preparació i es mantindran obertes fins la data de realització d’aquests.

Els preus d’aquestes formacions són:

Cos de Tramitació Processal i Administrativa Cos d’Auxili Judicial
Afiliat 40,00? 80,00?
Nou Afiliat 45,00? 90,00?
No afiliat 50,00? 100,00?

(*) El preu inclou la matrícula

Adjuntem els enllaços per tal de poder fer la inscripció al curs del teu interès:

–        Curs Online per a la Preparació al Cos de Tramitació Processal i Administrativa (torn lliure) de l’Administració de Justícia: preparaciotramitacioprocessal–        Curs Online per a la Preparació al Cos d’Auxili Judicial (torn lliure) de l’Administració de Justícia:  preparacioauxilijudicial

Per a més informació no dubtis en posar-te en contacte amb:

FORMAR-TE ESPAI DE FUTUR

C/Sant Pere Més Alt 61-61, 08003 Barcelona