Cursos formacion continua personal empresa privada

Benvolgut company, benvolguda companya,

Des del centre de formació Balmes-Innova, ens han fet arribar una oferta formativa de cursos presencials, a la ciutat de l’Hospitalet, totalment subvencionats pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya, que consisteixen en:

-Habilitats Directives

-Tècniques de Coaching

-Excell 2. Nivell Intermig

-Manipulació d’Aliments

Degut a la modalitat formativa, així com a les subvencions del propi Pla, resten exclosos el personal de les administracions publiques i els seus organismes autònoms.

Els continguts dels cursos ofertats i la fitxa d’inscripció els trobareu a:  Balmes-Innova

Les fitxes de pre-inscripció, una vegada omplertes, conjuntament amb la copia del DNI i la capçelera de la vostra nòmina, s’han d’adreçar a emeil: raquel.muñoz@balmesinnova.com

Per qualsevol consulta o aclariment no dubteu en contactar amb el telèfon 93 336 56 54  o 677 47 85 03

Rebeu una cordial salutació.

Formació i Serveis

Federació Serveis a la Ciutadania (FSC-CCOO)