II Jornada sobre procesos de radicalització en els joves en l’àmbit penitenciari

Benvolgudes afiliades i benvolguts afiliats,

Us informem que el pròxim dia 18 de maig de 2018, celebrarem “la 2ª jornada sobre la prevenció, detecció i intervenció de processos de radicalització en els joves en l’àmbit penitenciari”.

L’objectiu d’aquesta segona jornada és reflexionar i dotar d’elements d’anàlisi als operadors penitenciaris i socials que permetin comprendre millor els processos de radicalització d’etiologia gihadista i l’aparició de conductes violentes. Tanmateix,  volem promoure i compartir el coneixement d’experts i professionals relacionats, així com estratègies transversals per tal de fer front a aquests processos, afavorint la resiliència dels diferents actors socials  i la capacitat prospectiva en els processos de radicalització

Aquesta jornada formativa està adreçada principalment als afiliats de CCOO, treballadors i interessats, sent totalment gratuïta. Es realitzarà a la seu central de CCOO Catalunya, a Via Laietana, 16. Planta baixa, Saló d’actes. Entre les 09:00 i les 19:00 hores. S’expedirà certificat d’assistència per tots els assistents. Per tal d’assistir caldrà:

• Completar el registre a través de l’enllaç en cas de ser nou usuari
  • Omplir la preinscripció.

Les places estan limitades i es confirmarà al correu electrònic la inscripció.

Prement aquest enllaç podeu consultar el programa de la jornada.

Ben cordialment,
Àrea de Comunicació